لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
و حالا کسی ایتالیایی ها را نمی خواهد ! درست مثل ما!

و حالا کسی ایتالیایی ها را نمی خواهد ! درست مثل ما!

یوونتوس فردا شب در فرانسه در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیون می رود و این در شرایطی ست که بخش اعظمی از جهان درگیر ویروس کرونا ست و مشکلات، بیماری ها و مرگ و میرهای ناشی از این ویروس جهان را نگران کرده. به نظر می رسد در این بخش شباهتی میان ما و ایتالیایی ها به وجود آمده و حالا در اروپا کسی ایتالیایی ها را نمی خواهد! شباهتی میان شرایط کنونی ما؛ شهروندان ایرانی و کشورهای همسایه!

 

اما بحران کرونا و ایتالیا، این کشور نیز شرایط خوشایندی ندارد و طبق گزارشات برخی از کشورهای اروپایی در قبال حضور شهروندان ایتالیایی به کشورشان ابراز نگرانی کردند. این در حالی ست که در طرف مقابل ایتالیایی ها در قبال کنترل و بازرسی صورت گرفته از آنان هنگام ورود به سایر کشورها خشمگین هستند. ولی با وجود کنترل های انجام شده، در شهر لیون فرانسه مشکلاتی دیده شده و برخی از اعتراض شهروندان فرانسوی به حضور ایتالیایی ها گزارش دادند و در این میان بخشی نیز خواستار عدم حضور تماشاگرانی شدند که از کشور ایتالیا به فرانسه برای تماشای این دیدار عازم این شهر شدند.

 

گفتنی ست مربی لیون در پاسخ به سوالی در خصوص ویروس کرونا و هواداران ایتالیایی ها گفت که من اینجا از فوتبال صحبت می کنم، این سوال را بی احترامی به هوادار تلقی کرد.

 

به نظر میرسد بحران کرونا ویروس در حال رسیدن به مرحله حاد و خطرناکی شده که شرایط کلیه مسائل از جمله ورزش را نیز در بر گرفته و در صورت عدم مهار شاهد اتفاقات چندان جالبی نخواهیم بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: